Nordic Wellness | 17 oktober 2016

Wellness Online

Nordic Wellness flyttar in i 200 100 vardagsrum.

Wellness Online är äntligen här och kostnadsfri för alla med allaktivitetskort som gäller på alla klubbar! Du som har ett gymkort med tillgång till en klubb har möjligheten att testa tjänsten fram till den 31 augusti!

– Idag har vi 118 klubbar med ca 200 100 medlemmar. Vi växer så det knakar, men för att verkligen vara helt tillgängliga för alla har vi tagit ett naturligt steg i utvecklingen. Fantastiska Wellness Online kommer hjälpa alla våra medlemmar att träna, oavsett var de befinner sig i Sverige, säger Magnus Wilhelmsson, vd på Nordic Wellness.

Passen som från och med idag finns tillgängliga på hemsidan är Core Move, Fast Move, Strength Move, Body Move, Tabata Move och Mama Move. De olika passen är utformade för att från start kunna erbjuda en så variationsrik, heltäckande och inspirerande träning som möjligt. Mama Move sticker ut lite extra och i filmen utför Karin Björneloo passet tillsammans med sin egen dotter. Kort därpå kommer vi även att erbjuda två Yoga-pass, perfekta att börja semesterdagarna med.

Wellness Online kommer att vara kostnadsfri för våra medlemmar som har ett allaktivitetskort som gäller på alla Nordic Wellness-klubbar. Däremot får du som har ett gymkort med tillgång till en klubb möjligheten att testa tjänsten fram till den 31 augusti!

Har du några frågor om tjänsten, kontakta kundservice.

Föregående
Nästa