Vart du kan vända dig vid frågor, synpunkter eller missnöje
Vi värdesätter en öppen och transparent dialog med våra medlemmar. Om du har synpunkter, förbättringsförslag eller upplever missnöje kring vår verksamhet, uppmuntrar vi dig att ta kontakt med oss direkt.
SYNPUNKTER
Observera att visselblåsarsystemet endast är avsett för att rapportera allvarliga missförhållanden såsom brott, oegentligheter eller etiska övertramp. För andra typer av ärenden hänvisar vi till följande kontaktvägar:
📞 Kundservice/Medlemsservice:
För allmänna frågor, synpunkter eller klagomål. Du når oss via telefon
Telefon: 010-1555200
💬 Förslag på förbättringar:
Har du idéer eller förslag på hur vi kan bli bättre? Använd vårt digitala förslagsformulär här
Visselblåsning
Nordic Wellness arbetar mot en hållbar verksamhet. Vi är måna om att oegentligheter som allvarligt kan skada Nordic Wellness verksamhet eller anställda ska uppmärksammas och utredas så tidigt som möjligt.
För att förenkla för den som vill lämna information om missförhållanden som rör person i företagsledande ställning eller nyckelställning har vi inrättat en visselblåsarfunktion. Det kan röra sig om ekonomisk brottslighet, såsom mutor, bestickning, stöld, bedrägeri och förfalskning, bokföringsbrott och annan överträdelse av redovisnings- och lagstiftning, en intressekonflikt mellan en anställd och Nordic Wellness, andra allvarliga oegentligheter som rör Nordic Wellness samt dess bolags vitala intressen eller enskildas liv och hälsa. Det kan vara allvarliga miljöbrott, stora brister i säkerheten på arbetsplatsen och mycket allvarliga former av diskriminering och trakasserier.
Lämna din rapport här.
Vi ser fram emot att höra från dig och arbetar kontinuerligt för att göra vår organisation ännu bättre.
Tack för att du engagerar dig!